EN GÜZEL İNTİKAM İYİ YAŞAMAKTIR… Yıllarca onu küçümseyenler olmuştu.“Bundan bir şey olmaz” diyenler, arkasından gülenler, başarısızlığını bekleyenler… Önceleri hepsine cevap vermek istedi.Kırıcı sözlere kırıcı sözlerle karşılık vermeyi düşündü.Ama sonra anladı: Bazı insanlara verilecek en ağır cevap, bağırmak değil; dimdik yaşamaktır. O gün sustu.Kavga etmedi.Kendini anlatmaya çalışmadı. Sadece çalıştı.Düştü, kalktı.Kaybetti, yeniden başladı.Yoruldu ama pes etmedi. Yıllar […]